Monday, June 7, 2010

Det är vackrast i sommarsolnedgången

tänk dig att du sitter vid havet. Om du - när solen gått ner i horisonten - klättrar upp 40 meter till ett berg så kan du få en liknande upplevelse direkt. A doule sunset. Det kommer det att bli varje ledig dag i sommar, men först måste man - läs: jag - få till flåset. Idag sprang jag för andra dagen i rad på en plats som är som gjord för min generation: Gubbholmen.

Jag lyckades också genomföra projetet att försöka få en mp3-spelare till sommarens böcker. Det ska bli en rysare! Vi får se vad snälla landstinget säger om den möjligheten...

Nu väntar jag bara på reaktionen på vad kulturnördarna tycker om min utskpåning av gårdagens eler snarare lördagens vernissage på Kristinehamns Konstmuseum.

Men man måste röra om i grytan, för annars kokar det torrt.

No comments:

Post a Comment