Wednesday, January 11, 2012

Det var länge sedan jag orkade

Under hösten var jag i Skottland, Ljungby, Slovenien, Thailand, Taiwan och Jordanien. Om det kan man skriva mycket men det får vänta tills jag har mer inspiration att skriva.

Nu är jag på tåget mellan Kalmar och Köpenhamn. Vi, Jörgen och jag, har sagt hej då till 12 studenter som var hur trevliga och bra och kunniga som helst. Mer sånt.

Vi har också inlett jobbet med att följa upp SE MER-barnen via Johanna Wigren som skagöra ett specialarbete som ska ge oss svar på vad tidig introduktion av hjälpmedel kan betyda.

I Danmark ska jag slå ett slag för stroke, och nu har vi sålt 18 program av VISIO COACH. Ett spännande nytt projekt som kan leda vart som helst. Jag hoppas det innebär att vi säljer 100 program i år, och behovet är mångdubbelt större.

Jag hoppas vi kan ses mer ofta här på bloggen. Och så ska jag försöka lägga in bilder...

No comments:

Post a Comment