Thursday, January 26, 2012

Stockholm är min stad

Även om jag inte bor i Stockholm så är det min stad. Där kan jag åka t-bana till min fina dotter Eva på Luntmakargatan och därefter gå till Stureplan 3 och möta Johan i det fina huset med de fina människorna. Han var som dom säger i Kristinehamn KRAFTFULLT AVVAKTANDE.

Nästa möte var med ola och också vill sprida ljus över belysning. LJUST OCH BRA är titeln på något vi hoppas kan bli användbart.

När Daniel sedan i Hötorgsskrapan tog emot var energin nästan slut, så jag kunde åka till Kärrtorp och möta min fina dotter Karin och hennes familj. Den 8 februari klockan 18.15 kommer Molly Karlsson Inde att bli en av aktörerna i Boolibompa, och det är början på en lysande bqana som programledare, typ. Under onsdagen blev det hemsidesuppdateringar på den här sidan och det känns som en viktig uppgift om man vill vara intressant och aktuell.

Livet fortsätter även om tågen är försenade och det är svårt att hinna med det man tänkt sig. Men livet får fungera i alla fall och ingen ringde och sa att dom saknade mig...

Så jag kunde se Real Madrid stundtals fönrdras av Barcelona men ändå nå 2-2 i en match mellan två giganter. Underbart i kvällsron att få vara med på Camp NO.

No comments:

Post a Comment