Wednesday, November 18, 2009

10 nov: Radiosnack

Gustav Larsson är gift med Alexandra och har två barn. Han är dessutom också en skådespelare från Värmlandsteatern. Fast han har hatt, det har inte jag, så där skiljer vi oss åt. Men han är också reporter på Radio Värmland och intervjuar mig i Museiparken i Karlstad om hur man blir ”vän med sin fiende”. Jag ska lyssna när det kommer på radion och höra om jag tycker detsamma nu så här efteråt. Men Gustav tycker man om, och kan känna sig avslappnad.

Hans kollega Gunnar Gramnes tänker jag dock inte så mycket gott om. Han gjorde en betydligt mycket tristare och rentav sårande intervju med mig när jag slutat i Kristinehamn för tio år sedan… och nu när man ser att resultatet blev som det skulle, då ringer han inte och gör en uppföljning. Good new are no news, som bekant.

No comments:

Post a Comment